Фитнес експерт предлага как да премахнете 2 500 калории от диетата си без да се отказвате от нищо

04 June 2019 14:57
Фитнес експерт предлага как да премахнете 2 500 калории от диетата си без да се отказвате от нищо
Отслабването може да се окаже истинско минно поле за мнозина, подложили се на диета. Истината е, че има толкова много съвети, повече от които напълно противоречащи си, предупреждаващи ви да спазвате стриктно съответните стъпки.

Греъм Томлинсън е фитнес експерт със сериозен брой последователи в социалните мрежи. Той е по-познат като Fitness Chef и може да се похвали със сериозна фен база в Instagram. Греъм предлага на поддръжниците си как да заменят някои от любимите си храни с други идентични и да наблюдават огромната разлика, която ще настъпи.

Томлинсън е категоричен: „Смисълът на приемането на храна е да останем живи. Целта да контролираме приема си на храна е да управляваме физическото и цялостното ни здраве. Смисълът да консумираме калории е да намалим телесните мазнини в организма си. Но от всичко изброено трябва да има една константа и това е насладата ни от храната, която ядем.“

Греъм не искам хората да се откажат от любимите си храни, а да бъдат запознати от колко калории се нуждаят, когато се хранят. И вярва, че има начини как всичко да продължава да ви бъде вкусно и да намалите калориите, които приемате.

Ако замените два резени бекон, които са ви 108 калории, с два свински медальони, които са едва 45 калории, си спестявате 63 калории.

Ако използвате кайма от телешко месо с 5% мазнини за своите спагети Болонезе – това са 262 калории, вместо обичайните 503 калории и така си спестявате 262 калории.

И ако замените говеждото филе, което ви гарантира 510 калории, с говежди стек, който е само 312 калории, ограничавате приема си на калории със 198.

Ако сте почитатели на чедър - 210 калории, винаги можете да го замените за по-леки видове сирена, около 145 калории.

Можете да си спестите калории дори от чая, в зависимост с какво мляко го пиете, ако го предпочитате в тази комбинация. Пълномасленото е 198 калории, докато полу-обезмасленото, което е почти същото на вкус, е само 150 калории.

Обичате кафе? Намалете калориите от 50 до 5 като премахнете млякото от сутрешната си чаша кофеинова напитка.

Успешно можете да намалите приема си на калории, ако обръщате внимание съдържанието на любимите си бисквитки, сладолен, бира или дори силно примамливия през лятото джин с тоник.
 
Списанието
BBC Good Food България Брой 198
Facebook

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ