Модерни вина за градски хора представи New Bloom Winery

Публикувано на: 28.04.2017 в 14:40 часа

На елегантна мултисетивна вечеря в сряда изба New Bloom Winery представи новата си корпоративна идентичност и едноименна серия вина. Винарната събра 300 специални гости, сред които представители на бизнеса, ресторантьори, винени експерти. Те опитаха забележително 4-степенно меню подбрано от шеф Андре Токев. Четири от вината на избата бяха представени от вицепрезидента на Асоциацията на сомелиерите в България Слави Райчев. Това бяха бялото New Bloom, розе Verano Azur, червено Pixels, червено F2F. Идеолог на винените серии е енологът владимир Влъчков – признато име в света на виното и жури на най-престижните конкурси.

New Bloom Winery се намира в гр. Съединение. Избата притежава 6000 дка собствени лозя в Тракийската низина – втората най-добра винена дестинация в света за 2017 г. Производителят  вече осъществява износ на 20 пазара сред които САЩ, Франция, Япония, Китай. Отглежданите собствените сортове грозде са както по-познатите Каберне Совиньон, Мерло, Каберне Фран, Сира, Шардоне, Совиньон Блан и Мускат, така и нетрадиционните и нови за страната ни сортове Дорнфелдер, Регент и Глера.

Винарната си поставя за цел да създава и налага модерни вина за модерни градски хора. Новото име и ребрандинга на корпоративната идентичност идва в отговор на новите тенденции и желанието за експортна експанзия. New Bloom Winery прави смела заявка и на българския пазар, като ще работи за повишаване на винената култура като цяло. Инвестицията в проекта е над 10 млн. лв.

Плановете на New Bloom Winery са да удвои собствените си лозови масиви до общо 12 000 дка в следващите четири години като ще се разчита на засаждането на нови с нетрадиционни сортове, както и осигуряване на заетост и развитие на региона.

Коментари