Диетата на олимпийския шампион

Публикувано на: 11.06.2018 в 7:23 часа

Tеглото е много важно задължение за един атлет, състезаващ се в хвърлянията. За да пази добрата си форма, той трябва да яде много.

Как се грижи за тялото си 25-годишният олимпийски шампион в тласкането на гюле Райън Крусер? Лесно – с 5-6 хранения на ден, всяко с по 1000 калории. Всъщност не е толкова лесно, колкото изглежда.

"Трябва да се насилвам, за да се придържам към плана, в противен случай ще консумирам по-малко калории, отколкото трябва. Нямам голямо желание за ядене, колкото мнозина биха си помислили."

Закуската на шампиона се състои от два млечни шейка, овесена каша с пълномаслено мляко, фъстъчено масло, белтъчини, плодове и зърнени храни.

Обядът обикновено включва само "твърди" храни и се състои от сложни въглехидрати като паста, или макарони и сирене, ориз и хляб. Протеин Крусер си набавя като яде около 0,5 кг месо едновременно (3-4 пилешки гърди).

Вечерята обикновено се състои от същото меню като за обяда, но с добавка на плодове и зеленчуци.

Крусер признава, че най-солидното количество, което е погълнал наведнъж е било около 2 кг храна. Тогава е приел купа бял ориз, една купа кафяв ориз, няколко ястия с пилешко месо и макарони и сирене и в допълнение е десерт.

А на въпроса колко бири може да изпие и да не страда от махмурлук, Крусер казва, че всичко зависи от вида на бирата. Ако бирата е светла, тогава той може лесно да изпразни 12 бутилки (приблизително около 4 литра), а на следващата сутрин ще тренира ефективно.

Човек, който прави клекове с 317-килограмова щанга и лег с 227 кг, му е нужна свръхчовешка сила, но очевидно всичко идва с свръхчовешки способности в храненето.

Коментари

..................................